O dietă mai sănătoasă în această primăvară: introducerea mazărei, ciupercilor și morcovilor în dieta dumneavoastră

By

Primăvara se apropie și după lunga hibernare din timpul iernii, este timpul să ne concentrăm pe o alimentație mai sănătoasă. Poate că nu sunteți sigur ce legume sunt cele mai bune pentru dieta dvs. în acest sezon, dar nu puteți da greș cu mazărea, ciupercile și morcovii. Aceste trei legume sunt delicioase, pline de substanțe nutritive și sunt excelente atât pentru vegetarieni, cât și pentru cei care mănâncă carne. 

Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre cum să încorporați aceste legume fantastice în dieta dvs. în această primăvară

  • Mazăre

Mazărea este o legumă mică, dar care este bogată în fibre, vitaminele A și C, precum și în acid folic. Micile boabe de mazăre pot reprezenta o sursă excelentă de proteine pentru vegetarienii și veganii care nu consumă carne sau produse lactate. Atunci când este gătită corespunzător (la aburi sau fiartă), mazărea are un gust dulce și delicios – nici măcar nu veți simți lipsa cărnii sau a produselor lactate! Totuși, pentru un plus de gust, puteți pune două linguri de smântână deasupra și veți observa o diferență uriașă. Pe laktotrio.ro găsiți smântână la vrac de cea mai bună calitate! Încearcă să le adaugi în stir frys, salate sau supă pentru o masă rapidă și nutritivă. Mazărea este, de asemenea, plină de antioxidanți care ajută la combaterea daunelor provocate de radicalii liberi în organism – așa că nu vreți să renunțați la ea! 

  • Ciuperci

Ciupercile sunt adesea trecute cu vederea ca fiind doar un alt topping pe pizza sau sandviș, dar ele chiar au un impact nutrițional! Bogate în seleniu, fosfor și vitamine din complexul B, cum ar fi riboflavina, niacina și acidul pantotenic – ciupercile sunt o alegere excelentă atunci când vine vorba de obținerea dozei zilnice de minerale care contribuie la sănătatea generală. Nu numai atât – ele au unul dintre cele mai mari procente de vitamina D dintre legume, ceea ce ajută la menținerea oaselor puternice, stimulând în același timp și imunitatea! Gătiți niște ciuperci înăbușite și adăugați-le în salate pentru un plus de nutrienți în acest sezon! 

  • Morcovi

Morcovii sunt o parte esențială a oricărei diete sănătoase! Plini de vitaminele A, K1, B8 și E – morcovii oferă o serie de beneficii, de la reglarea tensiunii arteriale, până la creșterea reparației celulare în organism, astfel încât rănile se vindecă mai repede. Morcovii pot fi fierți, gătiți la aburi sau consumați cruzi, în funcție de preferințe. Mărunțirea este, de asemenea, o modalitate populară de preparare a morcovilor pentru salate dacă aveți chef să deveniți creativi în bucătărie! 

Să mănânci mai sănătos nu trebuie să fie plictisitor sau complicat. Încorporarea de mazăre, ciuperci și morcovi în dieta ta este un bun punct de plecare pentru îmbunătățirea sănătății tale generale în acest sezon de primăvară! Fie că alegeți să le gătiți la aburi împreună într-un singur preparat sau să le folosiți individual ca garnitură – aceste trei legume oferă o serie de beneficii, având în același timp un gust delicios! Așa că luați câteva produse proaspete astăzi și începeți să gătiți – sinele dvs. mai sănătos vă va mulțumi mai târziu!

Sursa foto: Unsplash.com

By

Related Post